Monday, June 27, 2011

pabila ku pulang kol 8 mlm...

memandangkan jumlah bas kampus yang dikurangkan kerana MASUM
aku hanya memilih waktu-waktu tertentu sahaja untuk pulang
alang-alang sudah kol 6.45 ptg, baiklah keluar lab selepas maghrib
bas kol 8 confirm ada, daripada aku turun kol 7 tp akhirnya bas tiba kol 8 jugak
bagaimana suasana stesen bas pada pukul 8.05 pm (waktu UPM)

pemandangan dari stesen bas dpn fakulti @ dpn library
lampu suam-suam kuku je, tak de seorang pun di stesen bas itu melainkan aku
di serang nyamuk (maklumlah, gelap. aku pun pakai bj itam)

bus tiba tepat 8.15, aku turun di medan selera utk membeli makanan
yela...lapar kot...
dan terpaksa jalan kaki menuju ke kolej kediaman
nak tau tak betapa horrornya laluan nk blk tu?

ini laluan dkt PKU, kosong je carpark even tgh sibuk MASUM

hanya di temani bayang2 sendiri

waaaa...terasa cam jauh lagi je...adeh...

suasana malam yang tenang (alangkan siang pun sunyi, ini kan malam)
nama je K13 penuh dak2 asasi, sorang pun aku tak jumpa sepanjang perjalanan balik tu
memang berjalan keseorangan
letih x yah cakap la...sampai je aku singgah bilik shashi, fati, chup and the gang
berehat sebentar...
menjejak kaki ke bilik menjelang 10 malam


sekian
ceritera diriku sepjg musim cuti sem di sini

No comments:

Post a Comment