Monday, June 6, 2011

jalan2

JLN-JLN
semuanya bermula pd pg khamis, aku dah terbersin je kejenya 
tapi dh planning mao keluar ngan enol
pergi jalan2...hilangkan tekanan
flu = x boleh tdo, asyik mau terbersin sahaja
report = pening kepala aku, sib bek x migraine je
konon mau menonton wayang pirates carribean + x men + kung fu panda sekaligus
tapi, masa tidak mengizinkan, masa tontonan bertindih belaka
akhirnya tgk pirates je la...
before menonton, lunch teringin nk mkn steak la konon, mskla tony roma's
sekali steak dia, x de dlm lunch set, nangis...
last-last kluar la balik
baham kenny je la...
lps je tgk wayang, memandangkan ku mengidan mkn aiskrim
akhirnya melantak jugak aiskrim di haagen dasz
puas hati la mkn, tapi akibatnya, flu semakin teruk...huhuhuhu...
hari jumaat, hanya mampu bertahan sehingga kol 3 ptg je di library, blk kolej terus tido
pengsan...x tahan woo...dgn pening kepala, running nose bagai
huh...nasib la bdn...
mkn aiskrim x beringat, smpi skrg flu lagi, adeh...

n mlm tu jugak, sarah (dak PLC) ajak gi main bowling
aku, wlupon tgh running nose tu, join gak la
maunya x join, bengap kepala otak ngadap report tu wei...
x berganjak dari hari khamis...beku n tepu
blk mlm tu dlm kol 2 lebey gak la
sib bek lesen besar, dpt la ku masuk kolej...
ngeh2
ngan cik fika...ngeh3...sy la juara longkang men bowling kali ni...


WALIMAH
beselah, time cuti2 sekolah ni
byklah undangan perkahwinan
pada 4 Jun sahaja, aku dapat 4 wedding invitation
1. ustat + munirah
2. maya and hubby
3. tracy and hubby
4. mor dan pasangan

memandangkan aku di semenanjung, wedding yg dpt dihadiri cuma wedding munirah + ustat
walaupun sampai lmbt, ok la jugak
masih sempat menyakat pasangan pengantin yg sibuk posing amek gamba
sib baik kwn2 sendiri je, gelak2 je la diorg
nk wt cm ne, dh yg menyakatnya kwn2 sendiri
dan yang paling best ialah sessi karaoke free
yang menggabungkan suara 3 diva smsl fivers 2002
widya + neeza + hawa
pergh, takat nyanyi lagu siti yg high note je, senang je dak2 bawa
terpegun aku dengar...high pitch sungguh suara diorg ni
klu ikut any program realiti tv , confirm bole menang...hehehehehe...
tapi biaselah, org berbakat besar cam diorg ni x suka mencapap lebey2
nyanyi karok sudah...sempoi...
dan aku pulak, sepjg perjalan asyik tdo, x tahan wei
2 sleepless night, ngan letih fizikal + minda
sib bek la mereka2 yg 1 kete ngan aku sporting2 belaka
buatnya aku berkeroh ke, meleleh air liur ke...nasib la
hehehehehehe...
tq anip, adzmer n dee
pape jd dlm kete diam2 sudah...malu i ngan korg (huahuahuahua)



sinonim
berkeroh = berdengkur

No comments:

Post a Comment