Tuesday, May 3, 2011

random

pesta buku 2011
event yang sangat wajib dihadiri
pergi hari isnin, around 6.30pm smpi pwtc
mmg lengang, puas hati aku, dpt mencari novel utk cik fa dengan senang hati
siap promoter tu sampai dua org tolong carikan novel hah
betapa x de orgnye la

my shopping catch of first trip to KLIBF 11'
notes : yang kt atas, bersusun byk2 tu adlh pesanan khas cik fa
yang bwh tu sy punya, personal (cm x caya beli 5 je utk diri sendiri)

oleh kerana hari tu x smpt lunch, nilah dinner aku
byk x beringat, kebulur beb


well, long before pesta buku
sempat ke permatang pauh melawat my beloved sister (beloved kah? whatever)
well...cm bese gak...sepanjang di sana aku jadi cook consultant untuk my sis (cm bese la)
then jd babysitter sepanjang jalan2 kat PISA, ada career fair time tu
then...tu jela...

my niece and nephew
Nur Atikah Haziqah - 3 years old
Mohd Afif Hafiy - 2 years old
ni time nak hntr mak ucu g stesen bas, nk blk KL dh...


heh, a week before jumpa kakak
i attend my cousin's wed day
letih sgt3...huhuhuhuhu...
tp, ntah la...
aku rasa, huh malas nak ckp lebey2
kutuk2 pun sedara sendiri
nnti aku kawen, sib baik diorg2 ni tak dtg
tak payah menyusahkan aku, senang...hihihihi...
ni lah kelebihan dok jauh2 dari kaum kerabat yang lain...
ngeh3...

the bride...tahniah ude dila...

the siblings...

the 'tulang belakang' di saat2 akhir

the old lady, mak n nenek

No comments:

Post a Comment