Thursday, March 17, 2011

appreciation

dimulakan dengan teman lab
terima kasih banyak atas sokongan dan dorongan anda selama ini
terima kasih kerana bertahan dengan mood yang tak menentu semenjak 2 tahun bersama-sama
terima kasih kerana sudi berkongsi pengetahuan dan ilmu sepanjang pengajian
terima kasih di atas pengertian si saat lambat menghantar report, attendance dan macam-macam lagi
terima kasih atas segala bantuan yang telah di berikan

buat adik2 di malam Selasa dan Jumaat
terima kasih kerana masih sudi menerima akak yang sudah terlalu tua di situ
terima kasih kerana memberikan akak peluang merasa gembira bersama kamu
terima kasih kerana menjadikan impian kami(golongan zaman akak dulu2) suatu kenyataan
terima kasih kerana terus kekal dalam ukhuwah ini
terima kasih kerana bertahan dengan akak yang garang ni
terima kasih kerana bersama kami dan teruskan lagi apa yang dah tersedia

buat adik2 di bawah sana
terima kasih banyak2 sbb byk tolong akk
terima kasih sbb x jemu2 menasihati akak
terima kasih kerana sering mengingatkan

buat awak
terima kasih sebab masih bersama-sama saya
walaupun saya tak pernah layan awak dengan baik
walaupun saya selalu buat awak tertekan, awak masih sudi berdiri di sebelah saya di saat saya terjatuh dan bangun semula
awak masih mampu mengukir senyum walaupun saya dengan petahnya mengeluarkan kata-kata yang menghiris hati awak
terima kasih kerana masih sudi disisi walau dalam keadaan apa sekalipun

buat cik fa, ieyba, mieyo, azah, secret dan semua-semua yang mengenali di alam maya
terima kasih kerana masih bertahan dengan saya





No comments:

Post a Comment