Monday, January 4, 2010

sihat vs sakit

satu soalan bodoh...
mana yang korang prefer...sihat ke sakit???...of course la semua nak sihat...

sihat bukan saje fizikal...minda pon kena sihat gak...
emosi pon kena sihat sekali...baru betul namanya sihat...

kalau ada komponen yang tak sihat...kena rehatkan sebentar dan cuba switch on semula...
insyaAllah ok...kalau saya sakit hati...shut down jap switch emosi tu...tenang2kan hati...lepas tu try turn on balik...mesti rasa sakit hati tu boleh di kurangkan dengan mendengar penjelasan logik dr cik minda...ehehehehe...
ini cara saya...
dan kalau saya sakit kepala yang teramat seperti sekarang???saya perlu balik berehat...semoga sakit kepala ni hilang...kalau tak hilang jugak, try la telan ubat...kalau tak jalan jugakitu tanda bahawa badan dan minda sudah dieksploitasi pada tahap maksima......dan anggaplah ini kifarat dosa saya yang banyak itu...

merapu meraban je post hari ini...menggambarkan betapa serabutnya minda saya...

doakan saya cepat sembuh...

No comments:

Post a Comment