Wednesday, February 11, 2009

S.Y.U.K.U.R

Alhamdulilah, selama aku hidup nak menjejak 24 tahun ni…aku sgt byk mengeksploitasi nikmat Allah di sekelilingku…tp sgt jarang aku menitipkan kesyukuran buatNya…hanya lewat solat2ku yang wajib sahaja…

aku bersyukur kerna masih di beri nyawautk terus mengumpul ibadah utk hari akhirat kelak…aku bersyukur Allah masih mengurniakan udara utkku terus hidup di muka bumi ini…aku bersyukur aku masih mempunyai ibu ayah tempat bermanja walaupun kami berjauhan…aku bersyukur dikurniakan akal yang celik dan berupaya mendalami ilmuMu yg sgt byk dan tak tercapai de akalku…aku bersyukur dikurniakan sahabat2 yg memahami dan sentiasa menyokongku dlm segala hal…aku sangat terhutang…sungguh byk hutangku padaNya…

aku hanya mampu berharap yg azam 1430 ni mampu dilunaskan kerana…di situ byk perkara yg sepatutnya aku lakukan dahulu utk sentiasa mengingatiMu…yg sepatutnya sudah lama aku lakukan dahulu…

aku hanya mampu mencoret kekhilafan yg sgt byk itu setakat ini shj kerana tak mampu rasanya aku hendak mengenang kesemuanya sekali…lewat tinta ini…

No comments:

Post a Comment