Monday, April 18, 2011

aku kata

kalau aku kata tak pe
maksudnya aku memang x kesah
janganlah pandai-pandai buat assumption yg aku tangah marah
sebab aku memang sungguh tak kesah
silalah faham...aku bagi ayat direct ni, tak de berkias apa-apa
kalau ayat direct cm ni pon korang boleh salah faham
aku tak tahulah macam mana korang boleh dapat A BM, sedangkan kefahaman pun tak lepas

bila aku kata 'its ok"
maknanya ok lah tu, tak perlu tanya lebih-labih
aku pun malas nak jawab banyak2, sbb tu jawab its ok
pe mksd ok tu?
ok tu mksdnya semuanya berjalan lancar
tiada masalah
tiada mende yang pelu dibimbangkan
so, tak payahlah risau
aku ok...semuanya ok...kesleuruhannya ok
tak cukup bagus lagi ke ok tu???

bila aku tak kata apa-apa (pergh, x mo berkata pula)
jangan di layan sgt, mengada je lebih aku ni
kalau aku senyap, ko tak payah risau ye
tu maksudnya aku men'dormant'kan diri
perlu 'bertukar kulit, personaliti dan emosi'
hehehehehehe, cam binatang je bunyi
nak wat cm ne
kekadang, diam itu perlu
diam itu perlu utk diri sendiri, dan untuk tidak merosakkan telinga orang lain mendengar kata-kata yang sangat tak best dari mulut aku
diam itu perlu supaya aku tak terus buat dosa


post ini untuk aku dan kamu
supaya kita lebih memahami
di masa akan datang

No comments:

Post a Comment