Monday, November 8, 2010

jln2...

dah dok semnanjung dh lebey 5 tahun...
jln kt kl ni...boleh tahan la aku tau...
last sunday ikot cik balkis...membawa 'pelancong' jalan2...
naik hop on hop off bus...nasib baek dpt student price...
ok la...baru la aku tau...jln2 kl ni sbnrnya kecik2 belaka...
hahahahahaha...

thanks kpd cik balkis n her friend...sbb sudi bw aku jln2 naek bus itu...
mmg horror rupanya bw pelancong yang suka membeli belah ni...
dia pilih2...last2 aku tukang tawar...
adoih...risau aku...mana nk dpt best price klu dh muka yang membeli tu muka foreigner
nasib la...aku pun tak brape nak pakar hal tawar-menawar harga ni...
lagi2 kt CM nun...bkn senang nk beli brg rege murah kat situ...
nak beli hadiah birthday pun aku x brani...mahal kot...

first pit stop...mmg lama giler kat sini...

ikan pe ntah ni...inilah hasilnya, amek gamba ikan bergerak...susah giler...gegor je...

that sums up my sunday...
dr jumaat smpi sabtu...kerjaku adalah bertapa mengadap novel yang bertambun...
dah x tau nak campak mana...
bilik dah macam tongkang pecah yang dah karam...berterabur...
nasib baik hari ni cam dah ok sket...hahahahaha...


my weekend is almost the same like the other day...

No comments:

Post a Comment