Tuesday, November 23, 2010

haunted

masih di'hantui' kisah dulu2...
cm ne ek???


untuk dia...
ingat2 la kat aku woi...
kot ye pun...kwn ni...
klu kata dh boring x beringat, aku gak la yg ko carik..
dah menjalin hubungan baik sebagai sahabat, jap lagi ko hilang baliik...adoi...
macam maen sorok-sorok pun ade
kadang tu macam main tarik tali pun ye gak...
x pe la...aku tahu, ko pun tahu...kita still kawan kan...
bile bole jumpa lagi ek??? ntah2 datang kenduri kawen ko je la gamaknya...
itupun kalau kau jemput
itupun kalau aku dapat datang...



untuk awak...
wah...dlm msj mcm biase je...
bila jumpa kelu tak keluar sepatah kata pun
dlm facebook, kemain lagi bermadah...
sukarkah melafaz apa yang dirasa???
sedang hati mengiakan semua kata-kata jiwang yang dipampang buat tatapan orang lain di fb
simpanlah sikit...biar jadi private...
jgn sekadar meluah pada skrin dan papan kekunci sahaja...
mohon sekali pada Yang Maha Kuasa
kita merancang...Dia merancang...rancanganNya adalah yang terbaik...
yang penting mohon...dan teruskan memohon...
aku dah usaha sehabis daya memohon...kamu???...
tak jadik kalau satu pihak sahaja berusaha

dan terima kasih kerana menerima...seadanya...



di'hantui' oleh bayang- bayang silam dan wajah di masa kini
mengapa harus sangsi jika sudah nekad memilih???


No comments:

Post a Comment